Mesh problem (gelöst)

  • Priority is no problem. Add-on.xml set it on top

    In this areas you have a terrain difference, but not so big and smoother.

    This is so, because all Buildings are in one big model at one elevation

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen. - Gruß Rainer

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen.

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen.


    logosdunkel3.jpgdsl-speed2.jpg

  • I'm sorry, the last time I turned off not the whole mesh...

    Now it seems I turned off the entire third-party mesh, now it looks much better:


    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.


    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.


    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.


    could you post a couple of screenshots so that I compare with my result?


    I made a similar screenshot from your video:


    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.


    It seems to me that now the elevation differences are the same for us?

  • RKunst

    Hat den Titel des Themas von „Mesh problem“ zu „Mesh problem (gelöst)“ geändert.
  • yes Nikita, all correct now!:thumbsup:

    Thank you very much for what you do for us!:love:


    The only thing I would like to still add, with all due respect to you I do not recommend using any mesh from the pilots...

    Since these products contain a lot of errors that no one is going to fix, besides this has a great price:thumbdown:

    FreeMeshX Global 2.0 it has similar accuracy (and maybe even higher) and much less errors, moreover, it is absolutely free:

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen.


    one of my own examples stock RKPC (you can check it yourself):


    Vector+mesh 2018 FTX:wacko:

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.


    Vector+free mesh 2.0:thumbup:

    Bitte melden Sie sich an, um diesen Anhang zu sehen.